ဆႏၵ

လူတိုင္းလူတိုင္းရဲ႕ရင္ထဲမွာ

သိတတ္စအရြယ္ကတည္းက

တစ္ေန႔ေန႔ငါအရြယ္ေရာက္လာရင္ဆိုတဲ့

ဆႏၵေလးေတြ ရွိေနတတ္ၾကပါတယ္။

သူမမွာလည္း ရွိခဲ့တာေပါ့။

အခုထိလည္းဆက္လက္ျပီးရွိေနဆဲပါပဲ။

အဲ့ဒီဆႏၵေလးေတြကဘာလည္းဆိုေတာ့....

Thursday, March 15, 2012

ခ်စ္သူရဲ႕ ပံုျပင္

"ႏွင္းဆီပြင့္ဖတ္ နီနီရဲရဲေလးေတြ က်ဲပက္ျဖန္႔ခင္းထားတဲ့ ျဖဴလြလြအိပ္ရာေလးေပၚမွာ ထိရက္စရာမရွိေအာင္ ႏူးညံ့လွပတဲ့ မင္းသမီးေလးတစ္ပါး အိပ္ေပ်ာ္ေနသတဲ့...။ အဲ့ဒီမင္းသမီးေလးကို ဘယ္လိုမွ ႏႈိးလို႔မရလို႔ လူပုေလးေတြက စိတ္မေကာင္းျခင္းၾကီးစြာ ခံစားေနရတုန္း တိုင္းခန္းလွည့္လည္လာတဲ့ အိမ္ေရွ႕မင္းသားေလးက အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ မင္းသမီးေလးကိုေတြ႔ျပီး ခ်စ္ခင္သြားပါေရာ။ ခ်စ္တဲ့စိတ္ေၾကာင့္ မင္းသားေလးဟာ မင္းသမီးေလးရဲ႕ ႏွင္းဆီငံုႏႈတ္ခမ္းဖူးဖူးေလးကို နမ္းလိုက္မိသတဲ့။ အဲ့ဒီလိုလည္း နမ္းလိုက္ေရာ မင္းသမီးေလးရဲ႕ ခံတြင္းထဲက အဆိပ္ရွိတဲ့ ပန္းသီးစိပ္ေလးထြက္လာျပီး မင္းသမီးေလးလည္း အိပ္ရာကႏိုးလာ၊ ေနာက္ေတာ့ မင္းသားေလးရဲ႕ ၾကင္ယာေတာ္အျဖစ္ တစ္ပါတည္း ေခၚေဆာင္သြားျခင္းကို ခံရပါသတဲ့..."
..............................
ဒ႑ာရီလိုလို၊ ပံုျပင္လိုလို... စြဲအားေကာင္းတဲ့ ခ်စ္သူရဲ႕ ေလယူေလသိမ္းမွာ ေမ်ာပါလို႔ ၾကည့္ႏူးဖြယ္ရာ ကၽြန္မရဲ႕ညဦးအခ်ိန္ေလးေတြ...
လူပုေလး ခုနစ္ေယာက္နဲ႔ မႏွင္းျဖဴ၊ ေရႊဖိနပ္ပိုင္ရွင္ေလး စင္ဒရဲလား ဆိုတဲ့ ကေလးဘ၀ကတည္းက အသည္းစြဲခဲ့တဲ့ ပံုျပင္ေလးေတြက ခ်စ္သူရဲ႕ သာယာတဲ့အသံနဲ႔ ေပါင္းစပ္လိုက္တဲ့အခါ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ဘယ္အခါမွ ရိုးမသြားႏိုင္တဲ့ နားေထာင္ခ်င္စဖြယ္ ပံုျပင္ေလးေတြပါပဲ။ တစ္ခါတစ္ခါ ကၽြန္မေတြးမိတယ္။ ခ်စ္သူက သိပ္ျပီးပံုေျပာေကာင္းတယ္လို႔။ ဒီလိုေျပာလို႔လည္း မျဖစ္ေသးပါဘူး။ ေတာ္ၾကာကၽြန္မကိုလည္း ပံုျပင္လွလွေလးေတြ ယံုေအာင္ေျပာသြားမွျဖင့္...။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မကေတာ့ ခ်စ္သူေျပာေနက် ပံုျပင္ေလးေတြ နားေထာင္ရတာကို ႏွစ္သက္ေနမိသလို၊ "ကေလးေလးလိုပဲ" လို႔ ကၽြန္မအေပၚ ခ်စ္သူရဲ႕မွတ္ခ်က္ကိုလည္း ေက်နပ္မိေနပါေရာ။ "ကေလးဆိုရင္လည္း ဘာလို႔မ်ား လက္ထပ္ဖို႔ စိတ္ကူးေသးတုန္း" ဆိုတဲ့ အေမးကိုေမးမိတဲ့ ကၽြန္မကေရာ လြန္မ်ားေနသလား။ ဒါေပမယ့္လည္း "ပံုျပင္ၾကိဳက္တဲ့ ကေလးမကို တစ္သက္လံုး ပံုေတြေျပာျပႏိုင္ဖို႔ လက္ထပ္မွျဖစ္မွာကိုး" ဆိုတဲ့ သူ႔ရဲ႕လွလွပပ စကားလံုးေလးေတြေအာက္မွာ ကၽြန္မ ရင္ေတြတလွပ္လွပ္ခုန္လို႔၊ ၾကင္နာယုယတဲ့ မ်က္လံုးရြဲၾကီးေတြေအာက္မွာ ကၽြန္မရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ေလး ေသးငယ္က်ဳံ႕၀င္လို႔၊ သူ႔အေပၚ တုံ႔ျပန္ခ်စ္ေတြနဲ႔ လိုက္ပါစီးေျမာလို႔ေပါ့...။
ပံုျပင္ေလးေတြကို နားေထာင္ေနက် ကၽြန္မက ပံုျပင္ထဲက မင္းသမီးေလးေတြကို တိတ္တိတ္ေလးစြဲလမ္းေနမိတတ္တာ၊ စိတ္ကူးယဥ္ေနမိတတ္တာလည္း မလြန္ေလာက္ပါဘူးေနာ္... ခ်စ္သူ။ မႏွင္းျဖဴေလးကို ျမင္ေယာင္မိတဲ့အခါ ကၽြန္မက ဂါ၀န္ျဖဴျဖဴေလးနဲ႔ အျပစ္ကင္းတဲ့ ခ်စ္စရာမင္းသမီးေလးေပါ့။ ဒါဆို စင္ဒရဲလားကေရာ... ျပိဳးျပိဳးျပက္ျပက္နဲ႔ ေရႊေရာင္ဂါ၀န္ရွည္ၾကီးကို၀တ္ဆင္၊ ေရႊေရာင္ေဒါက္ဖိနပ္ေလးကို စီးလို႔၊ ေရႊေရာင္ ေမွာ္တံေလးကို ကိုင္ထားတဲ့ သိပ္လွတဲ့ေရႊမင္းသမီးေလး ျဖစ္ေနျပန္ေရာ။ တကယ္လို႔မ်ားကၽြန္မက အဲ့ဒီလို မင္းသမီးေလးဆိုရင္ ခ်စ္သူက ေရႊမင္းသားေလး ျဖစ္ေနမွာေပါ့ေနာ္။ ေရႊဖိနပ္ပိုင္ရွင္ ကၽြန္မကို မေတြ႔မခ်င္း လိုက္ရွာေနမယ့္ ေရႊမင္းသားေလးပဲ ျဖစ္မွာပါပဲ။
......................................
တစ္ခါတစ္ေလမွာ စိတ္ကူးယဥ္တာေတြဟာ တကယ္ျဖစ္လာတတ္တယ္။ ဒါကိုခ်စ္သူ ယံုရဲ႕လားမသိေပမယ့္ ကၽြန္မကေတာ့ ယံုခ်င္ေနမိတယ္...။
တကယ္ပါ...။ ကၽြန္မတကယ္ပဲ ပတၱျမားေရာင္ရဲရဲ ႏွင္းဆီပန္းေတြက်ဲထားတဲ့ ၾကက္ေသြးေရာင္ ေကာ္ေဇာနီၾကီးေပၚမွာ ဖြဖြေလး ေလွ်ာက္လွမ္းေနမိတယ္။ ေဖြးဥျပီးသန္႔စင္လြန္းတဲ့ အျဖဴေရာင္ဂါ၀န္ရွည္ကို ဆင္ျမန္းျပီး ေငြေရာင္ဖိနပ္ေလးကိုစီးလို႔ ေကာ္ေဇာေပၚမွာ ၾကြၾကြေလး တလွမ္းခ်င္း ေလွ်ာက္ေနတဲ့ ကၽြန္မ။ နီေစြးေစြး ႏွင္းဆီပန္းစည္းေလးကို ညာလက္မွာ လွလွပပကိုင္လို႔ ဘယ္လက္က ခ်စ္သူရဲ႕ လက္ေမာင္းကို တင္းတင္းေလး ခ်ိတ္တြဲလို႔ ဟန္အျပည့္နဲ႔ေလွ်ာက္လွမ္းေနတဲ့ ကၽြန္မက တကယ္ပဲ မင္းသမီးေလးတစ္ပါးလို လွပေက်ာ့ရွင္းလို႔။ ဆံထံုးေအာက္မွာ တြဲခိုေနတဲ့ ပု၀ါျဖဴျဖဴေလးက တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ပံုခံုးကို ခလုတ္တိုက္ျပီး ကၽြန္မရဲ႕ ေက်ာျပင္ေပၚမွာ ေ၀့၀ဲက်ေနေသးရဲ႕။
ဟိုး မနီးမေ၀းမွာ ပ်ံ႕လြင့္ေနတဲ့ သီခ်င္းသံေလးက နားထဲမွာ ၾကားတစ္ခ်က္၊ မၾကားတစ္ခ်က္။ လက္ဖ၀ါး ေလးေတြက ေရခဲတမွ်ေအးစက္၊ အသက္ကိုပင္ ရွဴမိသလား၊ မရွဴမိသလား သတိမထားမိေတာ့ပါဘူး။ ၾကက္ေသြးေရာင္ ေကာ္ေဇာေပၚက ခ်စ္သူရဲ႕ တလွမ္းခ်င္းလွမ္းေနတဲ့ ေျခလွမ္းေလးေတြေနာက္ကိုပဲ ကၽြန္မၾကိဳးစားျပီး လိုက္လွမ္းေနရတယ္။ ခန္းမထဲကို မ၀ံံ့မရဲ႕ေ၀့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မ်က္လံုးေပါင္းမ်ားစြာရဲ႕ ဦးတည္ခ်က္က ခ်စ္သူနဲ႔ကၽြန္မဆီမွာ။ အဲ့ဒီမ်က္လံုးေတြထဲမွာ ႏွစ္လိုအားက်တဲ့အရိပ္အေရာင္ေတြ၊ ႏွစ္သက္ၾကည္ႏူးျခင္းေတြ၊ ဂုဏ္ျပဳခ်ီးျမွင့္ျခင္းေတြ၊ မွ်ေ၀ခံရတဲ့ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြ... စံုလို႔ပဲေပါ့။ အို...ကၽြန္မရွက္လိုက္တာ။ ရွက္ရံြ႕ျခင္းလား၊ ၾကည္ႏူးျခင္းလား၊ ဂုဏ္ယူျခင္းလား အမ်ိဳးအမည္ေသခ်ာ မေဖာ္ျပႏိုင္တဲ့ ခံစားခ်က္တစ္ခုက ကင္မရာ ဖလက္ခ်္ဂန္း တဖ်က္ဖ်က္မီးေရာင္ေတြနဲ႔အတူ ကၽြန္မမ်က္ႏွာကို ပန္းေသြးေရာင္ဆိုးေပးသြားတယ္။
ေဟာ... ဒိတ္... ဒိတ္... ဒိတ္... တဲ့။ အဲ့ဒါ ကၽြန္မရဲ႕ ရင္ခုန္သံ။ ကိုယ့္ရင္ခုန္သံကို ကိုယ္တိုင္ျပန္ၾကားေနရတဲ့အထိ ကၽြန္မစိတ္ေတြ လႈပ္ရွားေနပါလား။ အားကိုးတၾကီးနဲ႔ ခ်စ္သူမ်က္ႏွာကို ေစြေစြေလးလွမ္းၾကည့္မိေတာ့ ယံုၾကည္ခ်က္အျပည့္နဲ႔ စူးလက္တဲ့မ်က္၀န္းေတြ၊ ၾကည္လင္၀င္းပတဲ့ အျပံဳးေတြတေပြ႕တပိုက္နဲ႔ ကၽြန္မရဲ႕ခ်စ္သူ။ အဲ့ဒီမ်က္၀န္းေတြ၊ အျပံဳးေတြဟာ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္း၊ ဂုဏ္ယူျခင္းေတြနဲ႔ ေပါင္းစပ္လို႔ ကၽြန္မအတြက္ အရာရာျပီးျပည့္စံုေစမယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ခြန္အားေတြကို ကၽြန္မရဲ႕ႏွလံုးသားထဲအထိ ျဖန္႔က်က္ခဲ့တာေပါ့။ ကၽြန္မရဲ႕ ပန္းႏုေရာင္ႏႈတ္ခမ္းပါးေလး မသိမသာ ေကြးညႊတ္သြားသလိုလို။ ေဟာဒီခမ္းနားလွပတဲ့ခန္းမၾကီး မဆံုးမခ်င္း၊ ၾကက္ေသြးေရာင္ရင့္ရင့္ ေကာ္ေဇာမဆံုးမခ်င္း ခ်စ္သူရဲ႕ ၾကင္နာေဖးမျခင္းနဲ႔ ပရိသတ္အလည္မွာ တင့္တင့္တယ္တယ္ ေလွ်ာက္လွမ္းသြားမယ္လို႔ ကၽြန္မဆံုးျဖတ္လိုက္မိတယ္။
.............................................
အဲ့ဒီတဒဂၤေလး၊ ခဏတာနာရီပိုင္းေလးမွာ ကၽြန္မဟာတကယ္ပဲ ဒ႑ာရီထဲကလို၊ ပံုျပင္ထဲကလို တေလာကလံုးမွာ အလွဆံုး၊ အေခ်ာဆံုး၊ ေရႊမင္းသားေလးက သိပ္ျမတ္ႏိုးတဲ့ မင္းသမီးေလးလို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေက်နပ္ေနခဲ့တယ္၊ စိတ္လႈပ္ရွားျခင္းေတြနဲ႔အတူ ၾကည္ႏူးေနခဲ့တယ္ ဆိုတာကိုေတာ့ မညာခ်င္ပါဘူး ခ်စ္သူ။ တကယ္ေတာ့ ပံုျပင္ၾကိဳက္တဲ့ ကၽြန္မအတြက္ မဆံုးႏိုင္တဲ့ ပံုျပင္ရွည္ၾကီးကိုေျပာဖို႔ ခ်စ္သူရဲ႕ ယုယျခင္း၊ ခ်စ္ျခင္းေတြနဲ႔ နိဒါန္းပ်ိဳးလို႔ ၾကင္နာျခင္းေတြနဲ႔ ေဖးမေခၚငင္ခဲ့ျပီေလ။
ကၽြန္မေျပာခဲ့ပါေရာ... ခ်စ္သူက ပံုေျပာေကာင္းပါတယ္ လို႔။
သူေျပာတဲ့ ပံုျပင္ရွည္ထဲမွာေတာ့ ခ်စ္သူက ကၽြန္မခ်စ္တဲ့ ေရႊမင္းသားေလးေပါ့။ ကၽြန္မကေရာ... တစ္ခါတစ္ခါ မႏွင္းျဖဴေလး ျဖစ္ရသလို၊ တစ္ခါတစ္ခါလည္း ေရႊဖိနပ္ပိုင္ရွင္ စင္ဒရဲလားေလး ျဖစ္လို႔ေပါ့...။
လြမ္းသုရင္
၁၄ မတ္ ၂၀၁၂

3 comments:

natthamee said...

တခါတေလစိတ္ကူးေလးေတြတကယ္ပဲျဖစ္ခ်င္ေနသူပါ

စံပယ္ခ်ိဳ said...

ကြ်န္မလဲ ကုိယ္႔ရင္ခုန္သံ ကုိယ္ျပန္ၾကားဖူးတဲ႔
အခ်ိန္ရွိတယ္

Anonymous said...

ခုေတာ့ ေရႊမင္းသားေလးက ေရႊဖိနပ္ပိုင္ရွင္စင္းရဲလားေလးကိုရွာေတြ႕သြားျပီး ညအိပ္ရာ၀င္တိုင္းပံုျပင္ေတြေျပာလို႔ေပါ့ း)